FANDOM

1

Ppg-desordeiros-1-

Super Mocne Chłopaki — chłopcy, którzy mieli moc większą niż Atomówki (w odcinku "Przebojowcy"). Po tym jak wskrzesił ich On stają się równie silni. W ich skład wchodzą rudowłosy Bryk, blondwłosy Bubel i czarnowłosy Bad. Chociaż są tak silni jak Atomówki, na ogół przegrywają z nimi, gdyż są mało inteligentni. Ich twórcą jest Mojo Jojo, ale kiedy Atomówki pokonują ich po raz pierwszy (całując ich), wielki On "ożywia" ich, przez co zaczął się kłócić z Mojo Jojo kto ich stworzył. W odcinku Wojna Ojców doszło do poważniejszej kłótni, chłopaki się oddzielili od nich i przestali dla nich "pracować". W przeciwieństwie od Atomówek nie chodzą do szkoły i robią różne przestępstwa (np. kradną, rysują spray'em tam gdzie jest zabronione). Swoją moc ogarnęli również dzięki związkowi X, ale w przeciwieństwie do Atomówek powstali z różnych paskudnych rzeczy, które Mojo znalazł w więzieniu (włosów, ślimaków i kłaków z ogona psa Wyciora i wody klozetowej użytej jako związek X) Są groźnym przeciwnikiem dla Atomówek. Super Mocne Chłopaki zyskali wielką popularność wśród chłopców. Mają własny komiks w „Cartoon Network Action Pack”. Atomówki się w nich podkochują.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki