FANDOM

Robin.png
Robin Snyder, lepiej znana jako Robin – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Atomówki i zarazem epizodyczna bohaterka serialu. Dubbingowana w polskiej wersji przez Aleksandrę Rojewską i Julie Nathanson w angielskiej wersji. Jedna z najlepszych przyjaciółek Atomówek.

HistoriaEdytuj

W odcinku Super Przyjaciółki, Robin, jej rodzice i ich kot domowy Ginger, przeprowadzi się do Townsville obok domu Atomówek i Profesora Atomusa. Bajka była pierwszą spośród sióstr, która zaprzyjaźniła się z Robin, ale Bójka i Brawurka również są dobrymi przyjaciółkami. Dziewczęta szybko zaczęły spędzać ze sobą dużo czasu, ale wkrótce, ich walki ze złem sprawiają, że potem nie mają czasu, żeby się ze sobą bawić.

Wkrótce, Robin spotyka Księżniczkę Forsiastą, która oszukała Robin, że Atomówki nie mają czasu na zakładanie przyjaźni i wrobiła w kradzież, ale nie dlatego, że chciała mieć przyjaciółkę dla siebie, ale dla jej potrzeby bycia Atomówką. Po tym, jak wrobiła Robin w kradzież słodyczy ze sklepu, zaczęła rozpowiadać o niej plotki, że jest złodziejką i Atomówki przylatują. Mimo wszystko, kiedy wszystko zostało wyjaśnione, a prawda ujawniona, dziewczęta nawzajem sobie przebaczyły.

CharakterEdytuj

Robin jest jedną z najlepszych koleżanek Atomówek. O Robin można powiedzieć, że jest przyjaciółką niemalże idealną.

Robin Snyder z początku wydaje się nieco wstydliwa i nieśmiała, ale stopniowo otwiera się przed radosną i skoczną Bajką. Jest też możliwe, że to właśnie z nią zaprzyjaźniła się najbardziej z trzech sióstr. 

Ubóstwia wszelkie zabawy z dziewczętami, jest ogólnie zabawna, tolerancyjna i ma w sobie trochę poczucia humoru. Kiedy dowiaduje się, że Atomówki posiadają supermoce, nie obraża się, że nie powiedziały jej o tym. Wręcz przeciwnie, próbuje obrócić to w śmieszną sytuację, prezentując swoją supermoc (co w rzeczywistości było to drganie dolnej powieki).

Mimo jej radosnego usposobienia oraz umiejętności patrzenia na jasną stronę, Robin nie cierpi, gdy się ją oszukuje, więc gdy Robin zaczyna zaprzyjaźniać się z Księżniczką Forsiastą, która oszukała ją, że Atomówki nie mają czasu na przyjaciół, czuje się mocno skrzywdzona przez dziewczynki, chociaż to nie była ich wina. 

WyglądEdytuj

Wygląd OgólnyEdytuj

Robin to pięcioletnia, niska uczennica Przedszkola pod Dębami. Ma długie, brązowe włosy z grzywką, sięgające ziemi. Nosi białą koszulkę z czerwonymi końcówkami i zielonym jabłkiem na przodzie, długie, czerwone spodnie i białe buty. Ma też duże, niebieskie oczy.

Inne strojeEdytuj

  • Piżama - długa, biała sukienka nocna.
  • Strój Kąpielowy - podobny do koszulki. Biały, jednoczęściowy z zielonym jabłkiem.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki