FANDOM

200px-Bullet.png
Bombka
- postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Atomówki.

WyglądEdytuj

Bombka wygląda jak każda wiewiórka, urodzona w zwyczajnej rodzinie wiewiórczej w Townsville. Bombka wygląda dokładnie jak jego rodzeństwo, które zostały pokazane na początku odcinka Zabłąkana Bombka, z brązowym futrem i dużymi, pomarańczowymi oczyma, które wyglądają jak u typowej Atomówki.

HistoriaEdytuj

W odcinku Zabłąkana Bombka, Atomówki po raz pierwszy spotkały Bombkę, kiedy Bajka uratowała ją od jastrzębia, a następnie zabrała ją do domu. W nocy, Bajka napoiła wiewiórkę kilkoma kroplami Związku X w nadziei, że to pomoże jej szybciej wyzdrowieć, co prowadzi do tego, że Bombka otrzymała supermoce podobne do Atomówkowych. Dziewczynki oficjalnie przyjęły ją jako Atomówkę. Jednak, Bombka czuła, że musi chronić swoich zwierzęcych przyjaciół i zdecydowała się wrócić do lasu.

Bombka ciągle zamieszkuje w lesie poza granicami Townsville, gdzie ochrania zwierzęcą społeczność, ale wraca, żeby od czasu do czasu pomóc Atomówkom. Pojawia się jeszcze w odcinku Gryzący Problem. Kiedy Bajka zostaje użądlona w gardło przez pszczołę i jest niezdolna do mówienia, wzywa Bombkę, żeby pomóc jej ze wściekłymi wiewiórkami, które opanowały miasto, podczas gdy Bajka nie może się z nimi porozumieć. Odkryły, że wiewiórki próbowały odzyskać swoje orzechy, które zostały schowane w miejscu nowo zbudowanego Pomnika Burmistrza. Bajka i Bombka zniszczyły pomnik, a trochę czasu później, został postawiony nowy pomnik dla wszystkich wiewiórek w Townsville.

CiekawostkiEdytuj

  • W Gryzącym Problemie, Dom Bombki wygląda jak leśna wersja Townsville, razem z Burmistrzem (bobrem),  Linią Atomówek (świetlikiem) i Panną Sarą Bellą (lisicą)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki