FANDOM

Powerpuff girls.jpg

Atomówki - Grupa sióstr w której skład wchodzą Bójka (liderka grupy), Bajka i Brawurka poświęciły one życie walce ze złem i występkiem.

PowstanieEdytuj

Atomówki stworzył Profesor Atomus w swoim laboratorium na przedmieściach Townsville. Składają się z cukru, słodkości i różnych pyszności oraz przypadkowo dodanego związku X. Mieszkają u swojego przybranego taty (Prof. Atomusa).

WiekEdytuj

Atomówki są w wieku przedszkolnym i muszą chodzić do [[Przedszkole pod Dębami|Przedszkola pod Dębami. Uczy je Panna Keane.

WalkaEdytuj

Dziewczyny posiadają różne umiejętności które wykorzystują do pokonywania przestępczości takie jak: latanie, laserowy wzrok, lodowaty oddech, różne formacje bojowe, superszybkość, fale dźwiękowe, doskonały słuch, miotanie piorunami, klonowanie oraz wiele innych (każda z nich ma też umiejętność, której nie posiadają jej siostry)..

RelacjeEdytuj

W grupieEdytuj

Na ogół lubią się jednak czasami wybuchają kłótnie najczęściej pomiędzy Bójką i Brawurką (jak możemy zaobserwować w jednym z odcinków).

Z mieszkańcamiEdytuj

Atomówki są bardzo uczynne i pomagają mieszkańcom Townsville nawet w najmniejszych problemach.

WizerunekEdytuj

Siostry są uznawane przez mieszkańców za bohaterki i wzór do naśladowanie ufają im.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki